katernen

zondag 19 februari 2012

Twee fragillekes

Een tijdje geleden kocht ik stof van Fragile. En ik maakte er dit kleed mee.
De meisjes vonden de stof zo mooi, dat ik er voor hen ook een kleedje van maakte. Ik knipte alles op voorhand, en afgelopen woensdag zette ik ze ineen. Twee kleedjes op een avond, niet slecht hé!

Het volledige relaas kan u hier lezen, alsook verontschuldigingen voor het foute t-shirt van Lieke en de traantjes van Ginneke.
Het was trouwens een heel gezellige avond, waar ook De Zus aanwezig was, en prachtige foto's trok. Ga maar eens kijken naar onze FB...

Ik kijk alvast uit naar onze volgende avond. Maar eerst eens bedenken wat we daar gaan maken. Ik denk dat ik aan de zomergarderobe ga beginnen .... En misschien eerst nog eens langs Kapellen voor stofjes.
Of de kussenslopen voor Ginneke haar nieuw kamertje. Maar dan ook eerst langs Kapellen. En langs Ikea.
Of een rokje voor mezelf, met een stofje dat al meer dan een jaar ligt te wachten, maar te mooi om te verknippen ....
Achach, zoveel plannen ... kunnen we  iet elke week Zot doen?

1 opmerking:

  1. Zus van de zus moet hier maar wat foto's plaatsen! ik zal ze comprimeren en dan mailen!

    BeantwoordenVerwijderen